Küresel web sitelerinde e-pazarlama, dijital pazarlama ve sosyal medya pazarlaması
Bu plan web sitelerini içerir (Facebook - Instagram - Google - YouTube)
Öncelikle size dijital pazarlama ile sosyal medya pazarlaması arasındaki farkı anlatıyoruz
Diğerlerinin yanı sıra Facebook ve Instagram gibi sosyal ağ sitelerinde oluşturduğunuz pazarlama kampanyaları olan Sosyal Medya Pazarlaması
Bu durumda bu firmalar izleyiciye isteğe bağlı değil varsayılan olarak reklam empoze etmekte ve takip, uzmanlık, yaş ve ikamet yerine göre hedeflenmektedir.
Örneğin, Facebook'u takip ediyorsunuz ve size veya Instagram için belirli bir reklam beliriyor ve önünüzde belirli bir reklam beliriyor ve bu sosyal medya reklamlarının gözlerinden biri.
Takipçiye ihtiyacı olsun ya da olmasın empoze edilir ve onu zorla izler
Google arama reklamları ve diğer arama tarayıcıları gibi dijital pazarlamaya gelince, bu tür reklamlar bir konuyu arayan kişi için görünür.
Örneğin, Google üzerinden bir oyuncak veya araba ararsınız. Bu konularla ilgili reklamlar aramanızda görünür. Genellikle, müşteriler bu şekilde daha yüksek kalitede olur.
Dolayısıyla, reklamınız yalnızca bu isteği arayan veya çalışma alanınızda uzmanlaşmış web sitelerini ziyaret eden müşterilerin önünde görünür, ayrıca reklamlarınız onlar için görünür ve bu basit bir genel bakış ve iki tür arasındaki farktır.
Her iki türe de ihtiyacınız olduğuna hiç şüphe yok ve bu, işiniz ve tüm sınıflarıyla toplumun tüm katmanları için daha iyidir.
Ve sosyal ağ sitelerinde veya hesaplanamayan diğer sitelerde pazarlama kampanyalarının oluşturulması, sonuçları hesaplanamaz veya tahmini fiyatı
Çünkü 10 dolara bir reklam kampanyası oluşturabilir ve 100 bin dolara bir kampanya oluşturabilirsiniz.
Bu, işin, şirketin, yaygınlığın, hedef alanların ve aynı alandaki rakiplerin büyüklüğünden kaynaklanmaktadır.
Ve pazarlama kampanyalarının konusunu etkileyen ve reklam kampanyasının değerini etkileyen birçok faktör
Reklam ne kadar çok insana ulaşırsa gerçek etkileşim ve müşteri sayısı o kadar artar
Bu konuda ürünü, hedef alanları, hedef insanları, rakipleri, yayılmayı ve daha birçok faktörü inceledikten sonra cevap veremeyiz.
Başta büyük olanlar ve bu yapıdaki en önemli şeyler olmak üzere herhangi bir pazarlama operasyonuna başlamadan önce şirketin sanal yapısı hazır olmalıdır.
İyi web sitesi - iyi sosyal medya sayfaları - Google Haritalar'da şirket web sitesi - sayılar ve adresler
Bunlar orada ve hazır olduğunda, pazarlama planınıza iyi bir şekilde başlayabilirsiniz.
Bu, müşterilerin ürününüze ve şirketinize güvenmesini sağlayan ve sanal dünyada sadece bir sayfa veya hesap değil gerçek bir şirket olduğunuza dair en önemli faktörlerden biridir.
Planı inceleyin:
Sanal yapının yokluğunda hazırlanması (istek üzerine)
Sayfaların ve sitenin içeriğini, yokluğunda mevcut hizmet ve ürünlerle doldurun (talep üzerine)
Sosyal medya sayfalarını takipçiler ve hayranlarla destekleyin ve sayfaların güvenilirliğini sahte (talep üzerine) bir şekilde artırın
· Pazarlama planını, ürünün durumunu, hedef alanları, rakipleri ve hedef insanları inceleyin
Şirketin tanıtmak istediği platformları ve siteleri seçin
Her platformda promosyon işlemleri başlatın
Reklam kampanyalarını ve sayfalarını kalıcı olarak yönetmek (talep üzerine)
Pazarlama planı:
1- Yokluğunda kullanımı kolay bir kontrol paneli ile üç dilde bir web sitesi oluşturun (istek üzerine)
2- Web sitesi içeriğini tamamen ürünlerle doldurup ürün fotoğraflarını ve tam açıklamalarını hazırlayın (istek üzerine)
3- Ana adresi Google Haritalar'a yükleyin (istek üzerine)
4- 1000 sahte beğeni ekleme, kapak ve şirket hakkında 10 yayın ekleme destekli ticari bir Facebook sayfası oluşturun
5- 1000 sahte takipçi ekleme desteği ile Instagram hesabı oluşturun, kapak fotoğrafı ekleyin ve firma hakkında 10 adet yayın ekleyin
6- Bir YouTube kanalı oluşturun ve varsa bazı videolar ekleyin (istek üzerine)
7- Facebook'ta bölgelere, ilgi alanlarına, cinsiyete, dile ve yaşa göre hedeflenen 10.000 kişiye kadar reklam oluşturun (talep üzerine artırılabilir)
8- Instagram'da bölgelere, ilgi alanlarına, cinsiyete, dile ve yaşa göre 10.000'e kadar hedeflenen kişi için reklam oluşturun (istek üzerine artırılabilir)
9- Google'daki aramaları hedefleyen Google'da web sitesi için bir reklam oluşturun
Benimle, Google ile ilişkili ünlü sitelerde ve oyunlarda ve Google Play programlarında görünür ve YouTube platformunda videoların içinde veya altında görünür.
Duyuru yedi gün süreyle devam eder (web sitesi gereklidir ve talep üzerine artırılabilir)
Şirketin planı yapması gerekir:
Bu planı isteyen firma, varsa firma ile ilgili tüm bilgileri, numaralarını, adreslerini, ürün resimlerini, ürün detaylarını ve logoları tarafımıza vermelidir.
Görsellerin veya logoların yokluğunda gerekli görsel sayısı ve logo detaylarına göre bunları yapabiliriz.
Bize önceki tüm işlemlere ayrılmış resmi bir Gmail e-postası sağlamalısınız, aksi takdirde bu plana adanmış yeni bir e-posta açabiliriz.
İsteğiniz ürün fotoğraflarını çekmemiz ve görselleri işlememiz ise, yapılmaması için bu süre içinde bizimle iyi bir şekilde takip etmelisiniz.
İşin gecikmesi ve fotoğraflanacak tüm ürünlerin hazırlanması ve hazır görselleriniz varsa tam açıklamalarla tam olarak hazırlanmaları gerekir.
Ürün tanıtım aşamasını takip etmek ve sayfaların içeriğini doldurmak için her ürün için ayrı ayrı özellikleri, ölçüleri ve renkleri ile bize gönderiniz.
Gerekli hizmete göre proje maliyeti Her hizmet ayrı ayrı:
hizmet |
fiyat |
Bir yıl boyunca etki alanı ve sunucu içeren bir kontrol paneli ile üç dilde bir web sitesi oluşturun |
Tek seferlik 500 ABD doları ve yıllık 150 ABD doları |
Siteden ürünleri indirin (istediğiniz gibi) |
Ürün başına tamamen 4 $ |
Ürünlerin takibini, girişlerini ve siparişlerini içeren siteyi tamamen, aylık olarak yönetmek |
Ayda 125 dolar |
Gerekirse ürünlerin fotoğrafını çekin |
İşlenmiş görüntü başına 5 ABD doları |
Hazır görüntüler varsa görüntü işleme |
İşlenen görüntü başına 2 ABD doları |
Ana adresi Google Maps’e kurun ve etki alanını kurun (bir web sitesi gereklidir) |
Bir kerelik 25 ABD doları |
1000 beğeni ve 10 gönderi eklemeyi destekleyen ticari bir Facebook sayfası oluşturun |
Tek seferlik 35 ABD doları |
1000 sahte takipçi ve 10 gönderi eklemeyi destekleyen bir Instagram hesabı oluşturun |
Tek seferlik 35 ABD doları |
Bir YouTube kanalı oluşturun ve varsa birkaç video ekleyin |
Tek seferlik 35 ABD doları |
Hizmetlerinizi bir seslendirme ile ifade eden bir dakika için bir tanıtım videosu oluşturun (istenirse) |
Tek seferlik 125 ABD doları |
Facebook'ta 10 bine kadar hedeflenen kişi için bir reklam oluşturun |
Yedi gün için 35 ABD doları |
10.000'e kadar hedeflenen kişi için bir Instagram reklamı oluşturun |
Yedi gün için 35 ABD doları |
Google’daki aramaları hedefleyen Google’da web sitesi için bir reklam oluşturun |
Yedi gün için 35 ABD doları |
Sosyal medya sayfalarını gönderiler girerek, yorumlara yanıt vererek ve reklamlar oluşturarak yönetmek |
Ayda 125 dolar |
Not: (Daha önce bahsedilenlerin tümü ile istek üzerine arttırmak mümkündür ve bunlar firmamıza vermiş olduğum olası en düşük rakamlardır)
Sözleşme ve Ödeme Yöntemi:
Web sitesi tasarımı, web sitesi yönetimi için aylık abonelikler, sayfalar ve ürün fotoğrafçılığı hizmetleri dışında daha önce belirtilen tüm maliyetler işe başlamadan önce ödenir.
Bu hizmetler, başlangıçtan önce% 50, teslimatta% 50 ödenir.
Bu teklifler her bir teklife ayrı ayrı bölünmüştür ve bunlardan herhangi bir şey talep üzerine seçilebilir ve tek ve bölünmez bir blok olarak kabul edilmez
Tahmini tamamlanma süresi:
Web sitesinin 15 iş günü, fotoğraf çekilmesi ve içeriğin doldurulması da 15 güne ihtiyaç duyar ve kullanılabilirlik ve diğer hizmetlere bağlı olarak beklenen yedi iş günü sürer.
Daha fazla bilgi ve iletişim için: